Вівторок, 22.05.2018, 10:51
ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ №5

Головна | | Мій профіль | Вихід
«  Березень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Головна » 2018 » Березень » 19 » ЕНЕРГЕТИКА ЧЕРЛІДИНГУ
09:52
ЕНЕРГЕТИКА ЧЕРЛІДИНГУ

ЕНЕРГЕТИКА ЧЕРЛІДИНГУ:

від спостереження до спілкування

Відкриті уроки, напевно, цікаві не тільки для педагогів та їх учнів, а й для усіх небайдужих. Цього разу нас запросили подивитися на секрети творчої майстерності так би мовити із середини.

І побачили ми чимало цікавих несподіванок. Елементи різних технічно складних композицiй із акробатичними трюками під ритмічний рахунок та пiд музику з використанням пампонiв. Адже черлідинг ― це професійний спорт із елементами акробатики, гімнастики, із танцями та сучасним шоу. Тому для учасників цього дійства важливо створити дружній колектив, справжній командний дух та взаєморозуміння. 

На відкритому уроці ми на власні очі побачили те, як діти займаються загальною фізичною підготовкою, розтяжками і гімнастикою, хореографією.

Спитаєте, які враження?

Жваво! Позитивно і креативно. Так можна коротко охарактеризувати стиль творчої майстерності молодого педагога Ірини Тарасенко. Із ентузіазмом і натхненням вона проводила заняття. Весело й цікаво було спостерігати за цим процесом. Під супровід активної ритмічної музики юні артисти робили різні вправи . І незабаром почалося справжнє театралізоване шоу…

А ще пригадується, як ми створювали спільний настрій для юних хореографів та медійників під час проведення «літфізкультпривіта» (одного із спільних ігрових занять) узимку. Отож, із особливим нетерпінням захотілося зазирнути у «секретну лабораторію» хореографів. Проте, вони виявилися досить відкритими для спілкування. І ті, які спостерігали, і ті, хто виступав, і педагог Ірина Валеріївна. Під час активного спостереження склалося враження, що це не просто захоплююче тренування. Адже головний секрет у тому, як створити для хореографів настрій дня.

Як створюють цей настрій перед тренуванням діти за активної участі свого наставника? На це запитання почули відповідь.

— Дітей я просто мотивую. Усю суботу створювали настрій дня, готували усе необхідне для сценічного виступу. Учні ціли й день сидять на уроках в школі. А під музичний супровід розминка стає веселішою і цікавішою. Словом, черлідинг має свою енергетику — розповіла Ірина Тарасенко.

Такі заходи цікаві для спілкування й обміну досвідом для дітей і педагогів різних напрямків позашкільної освіти. До речі, класика вітчизняної журналістики теж має свої практичні плюси. Наприклад, із студкорів і юнкорів (так скорочено раніше називали студентів-кореспондентів та юних кореспондентів) поступово зростали дорослі майстри пера. Тому ми й долучилися до активного спостереження, яке дало можливості для творчого і цікавого спілкування.

Спостерігали і спілкувалися

юнкор «Медіакультури» Іван Сур та керівник гуртка Леонід Гапєєв

  

  

Переглядів: 30 | Додав: cdutln | Рейтинг: 5.0/1

Меню сайта
Форма входу
Логін:
Пароль:
Інформація
Пошук
Поділитись
Корисні посилання
Міністерство Інститут Педпреса Офіційний Управління Міська Ла Міська Портал Академії